Proč elixír spokojenosti pro vaše zákazníky zatím nepotřebujete?

Spokojený zákazník je základní ingrediencí všech, kteří prodávají službu nebo produkt. Všichni tito podnikatelé by dali cokoliv za elixír spokojenosti pro své zákazníky a klienty. Nedávno se ale ukázalo, že elixír zatím nebude potřeba. Aplikace SupportBox to zvládne i bez čar a kouzel.

Efektivní komunikace je základ všeho

Ať už pečete dorty, nabízíte grafické služby, prodáváte oblečení či jiné produkty a služby, efektivní komunikace je základ všeho. Čím rychleji odpovíte na dotaz klientovi, tím spokojenější bude. Nebo vás by nerozladilo, kdybyste na odpověď na dotaz čekali více než dva dny nebo ještě hůř jste se museli podruhé upomínat? To by namíchlo každého. A věřte, že čekající zákazníci už pomalu nejsou vašimi zákazníky. Bezesporu přejdou k vaší konkurenci, která nemá v komunikačním systému své firmy takový zmatek jako vy.

O moc lepší to není ani v případě, když jednomu klientovi odpovíte na jeho dotaz dvakrát. Co si o tom asi pomyslí? Přinejmenším to, že nemáte zavedený řád v zákaznické komunikaci.

Už dál nemusíte tápat… podnikovou komunikaci se zákazníky můžete mít jako na stříbrném podnose

Komunikace se zákazníky, ať už e-mailem nebo SMSkou je vždycky tak trochu zmatek. Zvlášť, když se na ní podílí více zaměstnanců ve firmě. Protože když dva dělají totéž, není to totéž, nemůžete si být jisti, jestli už váš kolega email vašemu klientovi napsal nebo ne. Musíte se ptát, pracně jej shánět a nebo riskovat a zaslat druhý, téměř totožný email klientovi, kterého to samozřejmě zmate. „Vždyť moje objednávka už byla vyřízena před dvěma dny, proč dostávám další email s potvrzením?”, bude se divit. Chápete?

Protože nic není nemožné, na svět přišla aplikace SupportBox

A protože nic není nemožné, přišla na svět mnoha lidmi vytoužená aplikace SupportBox, která bude mít vaši komunikaci se zákazníkem v malíčku. Jednoduše si ji stáhnete a s naší pomocí do ní převedete všechny vaše kontakty. Díky této apky přehledně uvidíte, komu a jaký email už odešel. Jako na stříbrném podnose budete mít všechny kontakty, odeslanou a doručenou poštu i informace o tom, který váš zaměstnanec na vyřízení dotazu momentálně pracuje. Tímto vám odpadne spousta energie, kterou jste museli vložit do neustálého se vyptávání a shánění svých kolegů po pracovišti. 

Aplikace je určena pro jednotlivce i firmy, které chtějí jít vstříc svým zákazníkům. Jejich blaho je u nich na prvním místě, a proto hledají, co by se dalo ještě zlepšit. Bingo! Supportbox by mohl být to, co vaše podnikání potřebuje!