WEB NENÍ LUXUS, ALE NAPROSTÁ NEZBYTNOST

V dnešní době jsou webové stránky naprostým komunikačním základem. Když se vám doma něco rozbije, sháníte žehlení prádla, nebo třeba taxi, kam jdete? Na internet, respektive ke stolu, kde leží mobil, a do vyhledávače zadáte, co právě potřebujete. Podíváte se na recenze, pokud jsou k dispozici, a hlavně na příslušnou webovou stránku, kde si ověříte, že v nabídce má daná firma či živnostník přesně to, co vám chybí.

Webové stránky nemusí být nijak exkluzívní a rozsáhlé, ale měly by plnit svůj účel, tedy informovat o tom, jaké služby v jaké lokalitě a případně i za kolik peněz nabízíte, a měl by na nich být aktuální kontakt, případně i mapka a otevírací doba. 

Jaké máte možnosti?
Můžete si sice napsat texty sami a poprosit třeba syna svého souseda, aby vám web na koleně naprogramoval, ale daleko lepší je objednat si profesionální službu. A nemusíte se vůbec bát ceny, kvalitní firemní prezentace se dá pořídit už za pár tisíc. Pokud se poradíte s profesionály a popíšete jim své potřeby, poradí vám, co je pro vás z komunikačního i finančního hlediska v daný okamžik nejvhodnější. A může vás to stát podstatně méně, než výroba webu na koleně metodou pokus – omyl.

Základní nabídka, z níž si můžete vybrat, je:

  • webová prezentace – rozsah do 2 stran, několik fotografií a jen nejzákladnější informace na pronajaté šabloně s možností následných aktualizací; úhrada je obvykle jednou ročně, v ceně je i webhosting,
  • klasická webová stránka na šabloně, kterou si koupíte s možností následných aktualizací; rozsah až 15 stran, může být doprovázen rozsáhlejší galerií dle dané šablony; platba je jednorázově a následně už se platí jen web hosting,
  • web na míru přesně podle potřeb objednatele, včetně loga a grafické podoby prezentace s možností následných aktualizací; platba jednorázově, následně se platí jen webhosting.

Proč text od profesionálů?
U webu je důležitý nejen jeho vzhled, ale také správně napsané texty, včetně tzv. SEO, neboli optimalizace obsahu pro vyhledávače. Pokud ji web nemá, zákazníci vás buď nenajdou vůbec, nebo obtížně. A hlavně předtím uvidí nabídky řady konkurentů, kteří si SEO texty objednali.