Reklamní slogany

Pokud se řekne jméno značky a vám se automaticky vybaví její reklamní slogan, byli jste polapeni do perfektní reklamy! Aby prodávající docílil této skutečnosti musí se při tvorbě reklamního sloganu striktně držet několika základních pravidel, ale přitom přijít se zcela novým a osvěžujícím nápadem, kterým ohromí společnost.

Za jakým účelem se slogan tvoří

Hlavním a jediným cílem je přimět zákazníka aby produkt koupil. Je tu tedy snaha nevtíravě působit na mysl kupujícího. Vymyšlením trefného a výstižného sloganu se firma snaží zapůsobit na co největší cílovou skupinu. Pomocí tohoto krátkého textu si potencionální zákazník zapamatuje firmu. Později si vzpomene, jaká je její funkce na trhu a když bude potřebovat její služby, obrátí se na ni.

Jak vytvořit funkční slogan

Krátký text

Zákazníci si nikdy nebudou pamatovat nekončící básně. Jejich mysl bude vždy otevřena jen pár důležitým slovům. Proto je na místě vymyslet větu o pár heslech, která přesně vystihují váš cíl, produkty, firmu, jméno a pověst.

Trefa do černého

V těchto několika heslech musí být obsažena veškerá myšlenka. Nějaká pozitivní, kterou si přeje slyšet vaše cílová skupina. Nenechte se zmást slovy „krátký text“. Stále se totiž snažíme do sloganu vtěsnat co nejvíce informací.

Snadno zapamatovatelné

Cizí výrazy nebo složitá mluva zde nikoho neohromí. Opět je zde důležitá skupina, na kterou prodej směřujete. Každá sorta lidí  vnímá reklamu jinak a to, co jednomu může přijít vtipné, druhý bude považovat za pohoršující. Nabízíte-li produkt dětem oslníte je hezkými slovy, teenageři ocení vtip, avšak u starších už to není tak snadné. Dospělí si uvědomují, že reklama je tu za cílem ovlivnění, a proto před vámi stojí nelehký úkol, a to vyvrátit tuto myšlenku. Přimět zákazníky, že skutečně váš produkt potřebují.  Vložte do sloganu myšlenku spolehlivosti, stálosti, kvality a reklama bude úspěšná.

Spojení sloganu s další reklamou

Pokud váš slogan zazní občas v rádiu určitě nikdy nedosáhne takového úspěchu, jako když ho pronese celebrita v televizi. Takové hvězdy mají vždy fanoušky, kteří si obsah vaší reklamy rádi zapamatují, a to hlavně díky této postavě.